martes, 10 de noviembre de 2009

TREBALLEM X TU

Aquest es el lema d'una fruiteria molt gran de Vilafranca i comarca, tenen moltes botigues a Vilafranca, Els monjos, Vilanova, Sant Sadurní, etc. etc. etc., i la veritat es que tenen molt bona qualitat en tots el seus productes, tot molt ben presentat i amb gust. Ultimament també fan amanides envasades fetes per ells i en segons quines botigues inclus menjar per emportar, això si, tot molt ben preparat.
Dons bé, l'altre dia vaig comprar una "Amanida catalana"`per dinar, perquè el dia abans no havia tingut temps de prepararme res.
La meva sorpresa va ser que quan disposava a menjarmela que vaig veura que hi havien bitxos, aquells bitxos verds tan petits tipics de l'enciam i em va agafar UN FASTIC, que no us ho puc ni explicar. I ara em pregunto... si son amanides preprades per menjar directament, vol dir que no les renten abans? Treballem x tu... si potser si.... però treballeu malament.

2 comentarios:

Farlopa dijo...

Uiiiiii m'alegro molt que hagis tornat a escriure jajajajaja això es mareix un brindis aquesta propera setmana 1!!!!! jajajajaja Si només els falta dir com uns que jo em sé, persones al servei de les persones jajajajaja Quin fàsticcccc Una abraçada suci !!!!

Vicky dijo...

Farlopa: Si he tornat ha sigut gràcies a tu... muacs.