domingo, 6 de abril de 2008

SOPAR A TARRAGONA


Aquest dissabte vàrem anar a sopar a Tarragona, cosa gens habitual, dons no acostumem anar cap aquesta direcció, normalment tirem mes cap a Barcelona, però bé, les coses van anar com van anar i el destí es va portar cap a Tarragona. El K recordava un restaurant que ell hi havia anat uns quants anys endarrera, vàrem localitzar el telèfon (mes que res perquè no fos cas que desprès dels anys ja no existís, com que tot canvia en el pas del temps) i si si, vàrem trucar i fer la reserva. http://www.les-coques.com/
Jo li vaig comentar que desprès de sopar aniríem a prendre una copa a un pub que jo també havia anat fa alguns anys (es que ja tenim una edat, sabeu?).
A les 21:00 en punt vàrem agafar el cotxe i avall. Un cop allà ens vam encaminar cap el restaurant, catedral amunt, catedral avall, carrer amunt, carrer avall, ai caram! Però si estava per aquí ho recordo perfectament, deia el K, bé dons al final ho vàrem preguntar i ens ho van indicar, un cop vam estar davant de la porta del restaurant, el K anava dient que ell no ho el recordava allà i jo em vaig quedar de pedra, però si aquí es el pub a on jo volia anar desprès a prendre una copa!!! Ostres, quines causalitats té la vida.
Ens van dir que feia uns tres anys i mig que havien canviat del local, però van guardar tota l’estructura d’abans i quedava ben patent que allò havia estat el pub Els Poetes. I es que els anys passen i les coses canvien i nosaltres també.